Značajniji modeli

21. rujna 2015.
piše: Goran Topić  foto: © Newspress Ltd. Sva prava pridržana, IAA Frankfurt via Facebook 

Ukratko o najznačajnijim premijerama 66. međunarodnog salona automobila u Frankfurtu

7304
 
> Povratak na glavni članak

Alfa Romeo Giulia | BMW serija 7 | Jaguar F-Pace
Mercedes-Benz C klasa Coupé | Mercedes-Benz S klasa Cabriolet | Opel Astra | Renault Mégane
Toyota Prius | Volkswagen Tiguan

Alfa Romeo Giulia


7304
Alfa je u Frankfurtu napokon predstavila dugo i željno očekivanog nasljednika modela 159. Riječ je o prvoj alfinoj limuzini s pogonom na stražnje kotače, još od prestanka proizvodnje modela 75, sada već davne 1992. Ipak, pomalo neobično, u Alfa Romeu su odlučili Giuliu predstaviti u njenoj najsnažnijoj izvedbi Quadrifoglio Verde, dok ćemo na "obični" model pričekati barem do ženevskog salona, sljedeće godine.

Prikazani model pokreće 2,9-litreni V6 benzinski turbo-motor koji razvija snagu od 375 kW (510 KS) i okretni moment od 600 Nm, uz emisiju CO2 od 198 g/km. Drugim riječima, Giulia QV će biti ravnopravni takmac konkurentima poput Mercedes-Benza C63 AMG S, BMW-a M3 i Audija RS4. Službeno priopćenje dalje navodi kako će ovaj motor "unatoč senzacionalnoj snazi i najvećem okretnom momentu biti iznenađujuće ekonomičan", u čemu će svakako pripomoći i elektronički nadzirani sustav deaktivacije cilindara.

7304
Podaci govore o ubrzanju do 100 km/h za 3,9 sekundi te najvećoj brzini od 307 km/h i raspodjeli mase u omjeru 50:50 (ukupno 1524 kg). Uz to, ovaj je model opremljen sustavom raspodjele okretnog momenta koji omogućuje nadzor isporuke na svaki kotač zasebno (standardna će izvedba imati pogon na stražnje kotače). Također, Giulia je napravljena na novoj platformi što doista podržava visoka očekivanja koja ljubitelji Alfa Romea imaju od nove limuzine.

Iz Alfe su se još pohvalili novim kočničkim sustavom (Integrated Brake System), sustavom Active Aero Splitter, obnovljenim Alfa DNA s načinima rada Dynamic, Natural, Advanced Efficient (po prvi puta) i Racing (na high-performance verzijama poput QV). Dodajmo i kako će Giulia, kada se pojavi u manje ekstremnom obliku, kupcima biti ponuđena i s nekoliko 4-cilindričnih motora te pogonom na sva četiri kotača kao opcijom uz određene izvedbe.

7304
A, koliko je Giulia QV doista moćna govori i podatak o krugu na stazi Nürburgring Nordschleife za 7 min 39 sek, što ju čini najbržom serijskom limuzinom na svijetu (čak 9 sekundi brže od BMW-a M4).

Na kraju, no tek kao okvirni podatak, možemo reći da će Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde, kada se pojavi na talijanskom tržištu krajem ove godine, stajati od 79.000 Eura, dok bi još ekstremnija izvedba s krovom i poklopcem motora od ugljičnih vlakana, trkaćim školjkastim sjedalima i karbonsko-keramičkim kočničkim diskovima trebala stajati oko 95.000 Eura.

BMW serija 7


7304
Bavarski je proizvođač još u lipnju pretpremijerno predstavio novog predvodnika cjelokupne ponude. Riječ je, dakako, o novoj generaciji serije 7, koja je, iako vrlo slična dimenzijama i izgledom svom prethodniku, ustvari u potpunosti novi automobil.

Nova je serija 7 uspješno otklonila jedan od minusa prethodnog modela F01 - njegovu veliku masu. Upotrebom ugljičnih vlakana, aluminija, magnezija, plastike i čelika prilikom izrade strukturalnih elemenata omogućeno je snižavanje mase za oko 200 kg. Ipak, zbog bogatije opreme, u prvom redu novih značajki koje spadaju u segment sigurnosti i komfora, novi će model biti lakši u prosjeku za 130 kg.

Dimenzije standardnog modela iznose 5098 x 1902 x 1467 mm, dok mu međuosovinski razmak iznosi 3070 mm. Dimenzije izvedbe s produljenim međuosovinskim razmakom su 5238 x 1902 x 1479 mm, a duljina međuosovinskom razmaka mu je 3210 mm.

7304
Od pojedinih elemenata bogate serijske i opcijske opreme možemo istaknuti novu digitalnu instrumentnu ploču podesivog prikaza, infotainment sustav iDrive 5.0 kojim se može upravljati i gestikulacijama, opcijski 7-inčni prenosivi tablet putem kojega se može upravljati pojedinim on-board sustavima, audio sustav Bowers & Wilkins Diamond, sustav Ambient Air koji ionizira zrak i otpušta jedan od odabranih mirisa, laserska prednja svjetla, kotače veličine između 17 i 21 cola i sl, a posebno se ističe sustav daljinskog parkiranja (Remote Control Parking).

Nova će se "sedmica" moći pohvaliti i standardnim zračnim ovjesom koji će automatski prilagođavati visinu podnice ovisno o načinu vožnje, terenu i sl, a po prvi put tu je i sustav X Steer (Integral Active Steering), a riječ je o sustavu upravljanja na sva četiri kotača koji dolazi uparen s xDrive sustavom pogona na sva četiri kotača.

Prodaja nove BMW serije 7 na europskim će tržištima započeti ove jeseni, a isprva će kupcima biti dostupna dva benzinska i jedan dieselski motor.

7304
Konkretnije, radit će se o 3,0 TwinPower Turbo 6-cilindričnom pogonskom stroju snage od 326 KS i najvećeg okretnog momenta od 450 Nm koji će pokretati modele 740i i 740Li te 4,4-litrenom TwinPower Turbo V8 koji će razvijati snagu od 450 KS i najveći okretni moment od 650 Nm te se ugrađivati u modele 750i xDrive i 750Li xDrive. Prvi će do 100 km/h ubrzavati za 4,4, a drugi za 5,5 sekundi, dok će im najveća brzina biti elektronički ograničena na 250 km/h.

Dieselske modele 730d/Ld/xDrive/Ld xDrive će pokretati 6-cilindrični 3.0 TwinPower Turbo snage od 265 KS te najvećeg okretnog momenta od 620 Nm. Uz ovaj motor nova će serija 7 do 100 km/h ubrzavati za 5,8 sekundi, dok će najveća brzina također biti ograničena na 250 km/h.

Kasnije bi ponuda motora trebala biti proširena, a to podrazumijeva i plug-in hibridni 740e/Le/Le xDrive kojega će pokretati kombinacija 2,0-litrenog TwinPower Turbo 4-cilindričnog benzinskog turbo-motora, električnog motora snage 95 KS, litij-ionskih baterija i 8-stupanjskog automatskog mjenjača. Kombinirana snaga će mu iznositi 326 KS, za ubrzanje do 100 km/h će trebati 5,5 sekundi, a najveća će brzina iznositi 240 km/h. Prosječna potrošnja ovog hibrida će se kretati oko 2,1 l/100 km, a električna autonomija oko 40 km uz brzinu do 120 km/h.

Jaguar F-Pace


7304
Nakon poduže najavne kampanje Jaguar je na frankfurtskom salonu predstavio svoj prvi SUV/crossover, model F-Pace kojega britanski proizvođač ukratko opisuje kao "praktični sportski automobil".

F-Pace je produkcijska izvedba konceptnog modela C-X17 te se od njega tek minimalno razlikuje. Osnovu mu čini ista aluminijska platforma koju koriste modelu XE i XF, a duljina iznosi 4731 mm, dok mu je međuosovinski razmak dug 2874 mm. Recimo i kako mu zapremina prtljažnika iznosi 650 dm3, a masa 2,0-litrenog diesela sa stražnjim pogonom 1665 kg.

U unutrašnjost se može smjestiti petero putnika, a proizvođač jamči očekivano visoku razinu komfora i zavidnu ponudu prostora, kao i bogatu opremu, sigurnosnu i onu koja se odnosi na luksuz. Pored 12,3-inčne instrumentne ploče tu je i 10,2-inčni zaslon osjetljiv na dodir koji čini središnji dio infotainment sustava, a tu su i četverojezgreni procesor te SSD disk.

7304
Što se motorizacije tiče kupcima će biti ponuđeno nekoliko benzinskih i dieselskih izvedbi s ručnim i automatskim mjenjačima, kao i s pogonom na stražnje te na sva četiri kotača. Konkretnije, ponudu će otvoriti 2,0-litreni turbo diesel snage od 180 KS s ručnim mjenjačem te pogonom na stražnje ili na sva četiri kotača, dok će automatski mjenjač dolaziti s pogonom na sva četiri kotača.

Slijedit će ga 2,0-litreni benzinski motor snage od 240 KS uparen s automatskim mjenjačem i pogonom na sva četiri kotača te 3,0-litreni diesel snage od 300 KS s istom kombinacijom mjenjača i pogona. Isto vrijedi i za 3,0-litreni benzinski motor snage od 340 i 380 KS koji će do 100 km/h ubrzati za 5,2 s, dok mu je najveća brzina elektronički ograničena na 250 km/h. Uz motorizaciju odličnim bi voznim sposobnostima trebali doprinijeti i razni sustavi pomoći vozaču, preuzeti iz drugih jaguarovih te Land Roverovih vozila, kao i napredni ovjes.

F-Pace će se proizvoditi u Velikoj Britaniji, a prodaja će započeti u prvoj polovini sljedeće godine.

Mercedes-Benz C klasa Coupé


7304
Mercedes-Benz je, uz brojne ostale novosti, na međunarodnom salonu automobila IAA u Frankfurtu predstavio Coupe izvedbu C klase. Novitet je, u odnosu na prethodnika dulji 95 i 40 širi mm, dok mu je međuosovinski razmak povećan za 80 mm. Nadalje, motorizacija će više-manje biti preuzeta iz limuzine i karavana, odnosno možemo očekivati nekoliko benzinskih i dieselskih izvedbi s ručnim i automatskim mjenjačima te pogonom na sva četiri kotača 4Matic.

Prilikom lansiranja kupcima će biti ponuđena četiri benzinska i dva dieselska motora. Ponudu će otvoriti C 180 s 1,6-litrenim motorom snage od 156 KS, a slijedit će ga C 200 s 2,0-litrenim pogonskim strojem snage od 184 KS. Isti motor pokreće i C 250 te C 300, no u njima razvija snagu od 211 KS i 245 KS. Ljubiteljima dieselaša će se nuditi C 220 d i C 250 d. Oba će pokretati 2,1-litreni pogonski stroj koji će u slabijoj izvedbi razvijati 170, a u snažnijoj 204 KS.

7304
Dakako, od limuzine i karavana je preuzeta infotainment i sigurnosna oprema, kao i većina uređenja interijera. Ipak, C klasa Coupé je dobila nova prednja sjedala s integriranim naslonima za glavu te zasebna stražnja sjedala. Podvozje je također jednako kao na limuzinskoj izvedbi, uz iznimku 15 mm manje visine, dok će ovaj elegantni automobil serijski biti opremljen 17-colnim kotačima, uz mogućnost doplčate za 18 i 19-colne. Prodaja ovog automobila na europskim tržištima kreće u prosincu, a kabriolet će najvjerojatnije postati dostupan već u prvoj polovici iduće godine.

Uz temeljnu izvedbu, na salonu IAA predstavljen je i C63 Coupé. Riječ je dakako o AMG izvedbi C klase Coupé koja uz dotjeranu vanjštinu i interijer u odnosu na standardnu verziju donosi i nekoliko vrlo bitnih tehničkih novosti od kojih se najviše ističe 4,0-litreni bi-turbo V8.

7304
Model C63 Coupé je agresivnijeg dizajna zahvaljujući novom aero-paketu s prednjim branikom, tzv. spliterom i AMG maskom motora. Također, tu je i novi aluminijski poklopac motora, stražnji spojler te stražnji branik s difuzorom kojega omeđuju dva para ispušnih cijevi. U interijeru prije svega vrijedi istaknuti nova sportska sjedala, sportski upravljač i sl.

Spomenuti pogonski stroj razvija snagu od 476 KS te najveći okretni moment od 650 Nm. Ovaj je motor uparen sa 7-stupanjskim AMG Speedshift MCT prijenosom koji mu omogućuje ubrzanje do 100 km/h za 4 sekunde, dok je najveća brzina ograničena na 250 km/h, odnosno 290 km/h u opcijskom paketu AMG Driver.

Kupci koji žele nešto veću snagu mogu se odlučiti za C63 S Coupé kojeg pokreće unaprijeđeni 4.0 bi-turbo V8 snage od 510 KS i momenta od 700 Nm. Ova će izvedba do 100 km/h ubrzati za 3,9 sekundi, dok je brzina identična ranije opisanoj.

Dakako, C63 Coupe je opremljen i sportski dorađenim ovjesom s AMG-ovom Ride Control sustavom, elektronički nadziranim stražnjim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem, unaprijeđenim upravljačem te snažnijim kočničkim sustavom.

Mercedes-Benz S klasa Cabriolet


7304
S klasu Cabriolet proizvođač opisuje kao "najljepšu i najekskluzivniju S klasu do sada". A, nama ne preostaje ništa drugo do složiti se s tom tvrdnjom. Riječ je o automobilu koji se temelji na S klasi Coupé, a glavnu razliku čini izostanak krova, kojeg ovaj automobil zamjenjuje s platnenim troslojnim sklopivim krovom koji će biti dostupan u četiri različite boje - crnoj, tamno plavoj, bež i tamno crvenoj. Unatoč činjenici da je riječ o krovu relativno velike površine isti će se spustiti, odnosno podići za oko 20 sekundi pri brzinama do 60 km/h.

Interijer također slijedi Coupé, no moći će se pohvaliti novim "inteligentnim" klima sustavom Thermotronic koji će putnicima omogućiti udobno putovanje bez obzira je li krov spušten ili podignut. Također, ovaj će model ponuditi nove presvlaka različitih vrhunskih materijala, a popisi standardne i opcijske opreme su bogati te isto tako slijede one iz Coupéa.

7304
Kod kabrioleta se posebno ističu pojedini elementi koji će biti zanimljivi upravo njegovim kupcima. Naime, ovaj je model moguće opremiti paketom Warmth Comfort koji uključuje grijana sjedala, naslone za ruke i upravljač, a tu je i Air-Balance koji će putnički prostor ispuniti različitim mirisima ovisno o izboru vozača. Ako vas mirisi baš i ne zanimaju, zasigurno će biti praktično odabrati sustav AirCap za zaštitu od vjetra, a tu je i tzv. zračni šal, odnosno AirScarf koji grije vrat putnika.

Početni model S 500 Cabriolet pokreće 4,7-litreni bi-turbo V8 snage od 455 KS i najvećeg okretnog moment od 700 Nm. Spomenuta snaga i okretni moment se na podlogu prenose putem automatskog mjenjača 9G-Tronic i pogona na stražnje kotače. Pored njega tu je još i S63 AMG 4Matic kojeg pokreće 5,5-litreni bi-turbo V8 snage od 585 KS i najvećeg okretnog moment od 900 Nm uparen s 7-stupanjskim prijenosom AMG Speedshift MCT. Izvedba s pogonom na sva četiri kotača će do 100 km/h ubrzati za sveg 3,9 s, a najveća je brzina ograničena na 250 km/h.

Knjiga narudžbi za ovaj model u Njemačkoj će biti otvorena u prosincu, a prve su isporuke predviđene za proljeće iduće godine.

Opel Astra


7304
Jedan od dva noviteta u najjačem, C segmentu, dolazi na velika vrata. Doduše, mi se možemo pohvaliti kako smo novu Opel Astru već upoznali i to na ekskluzivnoj pretpremijeri održanoj u Zagrebu, još i prije otvaranja frankfurtskog salona.

Koncept Monza, koji je predstavljen na salonu IAA 2013. bio je uzor za 11. generaciju opelove kompaktne klase. Svaki dio te studije odražava moto o učinkovitosti, a nova Astra već dosljedno utjelovljuje tu viziju: ovisno o modelu i paketu opreme, ona je do 200 kg (najmanje 120 kg) lakša od prethodnog modela.

Početni benzinski pogonski stroj je 3-cilindrični 1.0 Ecotec opremljen turbopunjačem i izravnim ubrizgavanjem goriva koji razvija 77 kW (105 KS). Dostupan je uz ručni 5-stupanjski mjenjač ili Easytronic 3.0. Uz ručni mjenjač, ovako motorizirana Astra K ostvaruje najveću brzinu od 200 km/h, do 100 km/h ubrzava za 11,2 s, a između 80 i 120 km/h u V stupnju prijenosa za 13,0 s. Potrošnja goriva u mješovitoj vožnji iznosi 4,3 l/100 km.

7304
Premijeru u novoj generaciji Opel Astre ima 1,4-litreni Ecotec Direct Injection Turbo, 4-cilindrični benzinski motor. Ovaj je pogonski stroj u potpunosti napravljen od aluminija, a bit će isprva predstavljen u izvedbi sa 110 kW (150 KS), a potom i sa 125 KS. Snažnija izvedba ostvaruje najveći okretni moment od 245 Nm (125 KS: 230 Nm), a najveća joj je snaga dostupna između 2000 i 4000 o/min. Ovaj će 1,4-litreni Ecotec biti dostupan uz ručni ili automatski 6-stupanjski mjenjač.

Nakon što su već učinili prilagodljiva biksenonska svjetla cjenovno pristupačnijima i dostupnima u gotovo svim modelima uključujući i Astru (s tim je sustavom prodana u više od 200.000 primjeraka), inženjeri iz opelova razvojnog centra u Rüsselsheimu usmjerili su svoje resurse u razvoj svjetala nove generacije.

7304
Novi sustav s LED matricom (IntelliLux LED Matrix) sastoji se od 16 segmenata – osam sa svake strane vozila i automatski neprestano prilagođava dužinu i raspodjelu svjetlosnog snopa ovisno o prometnim situacijama. U tom procesu sustav surađuje s prednjom kamerom Opel Eye koja otkriva prisutnost drugih vozila u pokretu pa se pojedinačni LED segmenti, koji bi zaslijepili vozače, automatski isključuju, odn. uključuju.

Napomenimo i kako će početna izvedba nove Astre, na našem tržištu vrijedna 122.000 kn, od serijske opreme sadržavati ručni klima uređaj, radio s USB i AUX priključcima te Bluetooth podrškom za mobilni telefon i tipkama na upravljaču, tempomat, ESP i Hill-Holder, 6 zračnih jastuka, LED pozicijska svjetla, daljinsko sred. zaključavanje, elektropodizače prednjih prozora, grijane vanjske retrovizore te sustav za nadzor pritiska u gumama.

> Više o novoj generaciji Opel Astre pročitajte u rubrici Premijere.

Renault Mégane


7304
Borbu u C segmentu sljedeće će godine svakako "začiniti" i novi Renault Mégane. Ovaj je automobil 25 mm niži od svog prethodnika, dok je trag kotača proširen za 47 mm sprijeda i 39 mm otraga. Međuosovinski je razmak povećan za 28 mm, što se pozitivno odražava na ponudu prostora u stražnjem dijelu vozila.

Također, odmah prilikom lansiranja ovog automobila bit će dostupna i njegova GT izvedba koja će se od standardne razlikovati 18-colnim naplacima Renault Sport, novom plavom bojom Iron, drukčijim prednjim branikom s većim otvorom za hlađenje, dorađenom maskom, posebnim kućištima retrovizora, stražnjim difuzorom, raznim ukrasima i sl.

7304
Općenito što se izgleda tiče novi je Mégane, na neki način, "manja verzija Talismana", koji je također u Frankfurtu imao svjetsku premijeru, a vrijedi to i za vanjštinu te za interijer kojim dominira veliki središnji zaslon osjetljiv na dodir okružen s ventilacijskim otvorima (kao i u modelu Espace). S obzirom kako je nasljednik Lagune (Talisman) za svoj dizajn za sada dobio samo pozitivne kritike izgled novog Méganea je također za pohvalu. Prednjim dijelom dominiraju LED dnevna svjetla u "C" obliku.

Ponuda motora će uključivati sljedeće benzinske i dieselske izvedbe: 0.9 TCe (90 KS, 135 Nm, ručni 6-stupanjski mjenjač), 1.2 TCe (130 KS, 205 Nm, automatski EDC6 ili 6-stupanjski ručni), 1.6 TCe (150 KS, ručni 6-stupanjski mjenjač), 1.6 TCe (200 KS, 260 Nm, automatski EDC7), 1.8 TCe (280 KS za Mégane RS), 1.5 dCi (95 KS, 245 Nm, ručni 6-stupanjski mjenjač), 1.5 dCi (110 KS, 260 Nm, ručni 6-stupanjski mjenjač), 1.6 dCi (130 KS, 320 Nm, ručni 6-stupanjski mjenjač), 1.6 dCi (160 KS, 380 Nm, automatski EDC6).

Na kraju dodajmo kako bi nakon hatchbacka uskoro na tržište trebala stići i njegova karavanska izvedba.

Toyota Prius


7304
Četvrta generacija najpopularnijeg hibrida na svijetu je pred nama. Novi se Prius, pretpremijerno predstavljen u Las Vegasu, temelji na novoj platformi TNGA, na dizajn je presudno utjecao model Mirai, a ekonomičnost je povećana za otprilike 10% u odnosu na prethodnika.

Novi je Prius 60 mm dulji, 15 širi i 20 mm niži od prethodnika, a ponuda prostora je povećana kako unutar putničke kabine tako i u prtljažniku. Udobnosti putovanja i sigurnosti će pridonijeti novi ovjes te bogata oprema, posebno kada je riječ o sustavima pomoći vozaču poput sustava za upozorenje o nenamjernom preslasku u drugu voznu traku, aktivni tempomat temeljen na radaru, automatsko dugo svjetlo, sustav za prepoznavanje prometnih znakova, pješaka i sl.

7304
Upotreba nove modularne platforme Toyota New Global Architecture donijela je cijeli niz prednosti ovom modelu, a tu se ponajviše ističe činjenica kako je šasija sada 60% kruća, težište automobila je sniženo, omogućeno je niže postavljanje pogonskog sklopa i stražnje osovine s dvostrukim ramenima.

Kada smo se dotakli pogonskog sklopa recimo kako u Toyoti za sada nisu pretjerano ulazili u detalje te je službeno potvrđeno samo kako će njegova ekonomičnost biti povećana za 10%, a termalna učinkovitost za 40%. Također, pojedini dijelovi su manji i kompaktniji, a isto vrijedi i za nove nikal metal hidridne baterije kojima je povećana trajnost te skraćeno vrijeme punjenja.

Prodaja ovog automobila krenut će do kraja tekuće godine, dakako prvo u Japanu, a potom će početkom 2016. Prius stići i na ostala svjetska tržišta.

Volkswagen Tiguan


7304
Volkswagen je na frankfurtskom salonu predstavio novu generaciju modela Tiguan, kojoj će pripasti čast da bude prvi SUV ove grupacije temeljen na modularnoj MQB platformi. Novi je Tiguan 50-ak kilograma lakši, 60 mm duži, 30 mm širi te 33 mm niži, dok je međuosovinski razmak narastao za 77 mm i sada iznosi 2681 mm. Rezultiralo je to povećanjem ponude prostora u unutrašnjosti putničke kabine, posebno na stražnjoj klupi koja je dobila 29 mm dodatnog prostora za koljena.

Inače, stražnja je klupa pomična i to za 180 mm uzdužno. Kada su pomaknuta u potpunosti prema natrag zapremina prtljažnika iznosi 520 dm3 (+50 dm3 u odnosu na prethodnika), a ako ih se pomakne u potpunosti prema naprijed tada ista raste na 615 dm3. Preklapanjem naslona pak obujam prtljažnika može narasti na 1665 dm3.

7304
Motorizaciju će predstavljati činiti benzinska TSI i četiri dieselska TDI pogonska stroja. Svi ovi motori zadovoljavaju normu Euro 6, a prosječna im je ekonomičnost 24% veća u odnosu na prethodnu generaciju. Točnije, TSI motori će biti dostupni u izvedbama snage 125, 150, 180 i 220 KS, dok će dieselaše zastupati verzije snage 115, 150, 190 i na kraju 2.0 bi-turbo snage od 240 KS.

Novi će Tiguan biti dostupan s pogonom na prednje te na sva četiri kotača. Ova potonja izvedba će biti dostupna sa snažnijim motorima te će dolaziti s nešto višom podnicom kao i novim 4Motion Active Control sustavom koji će omogućivati vozaču detaljnije podešenje rada pogona na sva četiri kotača. Sve će verzije biti moguće naručiti s off-road prednjim krajem koji će omogućiti veći pristupni kut od standardne verzije (s 18,3 na 25,6 stupnjeva). Recimo i kako će novi model moći vući teret mase do 2500 kg. Oprema interijera je također bogatija, a kupcima će biti dostupan i R-Line paket.

> Povratak na glavni članak

Komentari

Napiši komentar

Prijavite se



Prijava preko facebooka

Pogledaj sve komentare

Powered by AdminMax v6 © 2005-2018 by Internet Softver Design by WEB Marketing