Toyota Corolla Facelift

20. rujna 2016.
Vozili smo - Toyota Corolla Facelift
tekst: AUTONET  foto: AUTONET, Toyota Motor Co. 

Nacionalna prezentacija

Osvježena izvedba jedanaeste generacije najprodavanijeg automobila na svijetu razlog je da proučimo koji su to aduti Toyotu doveli na laskavu poziciju "broj 1". No, možda i ne treba posebno raspravljati o detaljima. Naime, Corolla je bila i ostala jednim od ključnih imena koja "kroje" svijet današnjih automobila
8523
Ime Corolla jedno je od najprepoznatljivijih u automobilskoj industriji, uostalom, radi se o najprodavanijem automobilu svih vremena s preko 44 milijuna prodanih primjeraka u 150 zemalja. Time Corolla čini čak 20% ukupne toyotine globalne prodaje, a s novim unaprjeđenjima, vjeruju u Toyoti, brojka bi se još mogla povećati.

Jedanaesta generacija modela koja je pred nama u novom izdanju predstavljenom tijekom proteklog tjedna u Zagrebu, u organizaciji zastupnika Toyote Croatie, donosi svježiji dizajn, kvaliteta je bitno povećana dok se prema pitanju sigurnosti Corolli nikada i nije moglo prigovoriti. Iako se ne radi o nekim drastičnim novostima, potpuno novi prednji kraj koji sadrži sve važne elemente toyotinih dizajnerskih pravaca Under Priority i Keen Look osvježenje je koje će sasvim sigurno odigrati glavnu ulogu u privlačenju novih kupaca. Prednja svjetla, u Bi-Beam LED tehnologiji doprinose ukupnom dojmu, dok otraga dominiraju velika LED svjetla, a spomenimo i nove boje: Platinum Bronze, Tokyo Red i Earth Bronze.

Napredna oprema za veći komfor i sigurnost


8523
Unutrašnjost je također osvježena s ciljem da se kupcima ponudi ne samo viša razina tehnologije, već i bolja kvaliteta završne obrade. Iz tog razloga u unutrašnjosti je pažnja posvećena svakom detalju, kako bi se u većoj mjeri svidjela europskim kupcima. Izdvajamo novi središnji zaslon osjetljiv na dodir, dijagonale od 7 inča dok se ispred vozača nalazi još jedan od 4,2 inča koji prikazuje podatke s putnog računala dok je druga generacija multimedijskog sustava Toyota Touch sada jednostavnija za rukovanje.

Osim toga, multimedijalni sustav Toyota Touch 2 je dobio novi, brži softver s bogatijim sadržajem navigacije. U vožnji pomažu i unaprijeđeni Hill-Start Assist Control (HAC) kao i Simple-Intelligent Parking Assist System (S-IPA). Skup sigurnosnih sustava, Toyota Safety Sense, koji obrađuje informacije koje automobil prima uz pomoć lasera i kamere, ugrađen je kao standardni dio opreme u svakoj izvedbi Corolle, a sam sustav sprječava ili smanjuje posljedice sudara u brojnim opasnim situacijama u kojima se vozač može naći. Recimo i da Toyota Safety Sense podrazumijeva Pre-Collision System (PCS), Lane Departure Alert (LDA), Road Sign Assist (RSA), kao i Automatic High Beam (AHB).

Više tišine i moderni pogonski strojevi


8523
Noise, Vibration, Harshness (NVH), odnosno buka, vibracije i šumovi bili su posebna "meta" brojnih mjera u razvoju osvježene Corolle, kako bi se spriječilo njihovo prenošenje u putnički prostor i time omogućila tiša vožnja. Zvučna izolacija je bolja, zahvaljujući primjeni lakših i kvalitetnijih materijala. Koliko se vodilo računa o tišini vidi se i prema tome što je kvalitetnija zvučna izolacija postavljena i iza pretinca za dokumente ispred suvozača.

Nova Corolla se na hrvatskom tržištu nudi uz tri motora, s dobro poznatim turbodizelašem 1.4 D-4D s 90 KS i dva benzinska pogonska stroja, 1.3 Dual VVT-i s 99 i snažnijim 1.6 Valvematicom sa 132 KS. Svi motori su opremljeni 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, a na raspolaganju je i MultiDriveS CVT mjenjač za snažnijeg benzinca.

Sa sustavom Start & Stop i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, ovaj motor razvija 66 kW (90 KS) i najveći okretni moment od 205 Nm raspoloživ između 1.800 i 2.800 o/min. U takvoj konfiguraciji, prosječna potrošnja je niskih 3,8 l/100 km, a emisija CO2 tek 99 g/km.

8523
Izuzetno lagan i kompaktan benzinski motor zapremine od 1,33 litre opremljen je s promjenljivim otvaranjem ventila, Dual Variable Valve Timing – intelligent, a odlikuje ga i visok kompresijski omjer od 11,5 : 1, koji povećava toplinsku učinkovitost motora. Ovaj motor razvija najveću snagu od 73 kW (99 KS) i najveći okretni moment od 128 Nm pri 3.800 o/min. Uparen s 6-stupansjkim ručnim mjenjačem, ostvaruje prosječnu potrošnju od 5,6 l/100 km i emisiju CO2 od 129 g/km.

Valvematic je izvedba motora koja VVT-i tehnologiju pomiče korak dalje, pa brojnim rešenjima u radu ventila i protoku zraka uspijeva iz istog obujma ponuditi 7% više snage uz 8% manju potrošnju goriva i nižu emisiju CO2. Ponuđen uz izbor između 6-stupanjskog ručnog ili automatskog mjenjača Multidrive S, benzinski motor 1.6 Valvematic razvija 97 kW (132 KS) i najveći okretni moment od 160 Nm pri 4.400 o/min. Zajedno s ručnim mjenjačem, ovaj benzinski motor troši 6,0 l/100 km uz emisiju CO2 od 139 g/km. S automatskim mjenjačem Multidrive S, potrošnja je niža i iznosi 5,6 l/100 km, a manja je i emisija CO2 te iznosi 130 g/km.

Atraktivni popusti za privlačne modele


Tu su i paketi opreme poznatih naziva Terra, Luna, Style i Sol dok cijene kreću od 123.900 Kuna za početni benzinski model. No, Toyota je pripremila i posebnu Cool ponudu s popustom od 7.000 Kuna tako da početni model stoji 116.900 kn. Dvostruko veći popust, od čak 14 tisuća Kuna Toyota nudi za model 1.3 VVT-i Luna (drugi paket opreme) koji tako stoji 129.900 kn, a 12.000 kn iznosi popust na model 1.4 D-4D Luna čija je cijena 139.900 kn (s uračunatim popustom). Nije stoga teško zaključiti na koje modele Toyota cilja. Ipak, jedno je sigurno. Corolla je s pravom jedan od najpopularnijih automobila svih vremena, a u novom ruhu bi mogla biti zanimljivija i mlađoj populaciji.

Pola stoljeća Toyote Corolle


8523Ove godine Toyota obilježava 50. godišnjicu predstavljanja prve edicije Corolle. Riječ je o najbolje prodavanom automobilu u povijesti koji je, tijekom navedenog razdoblja, u 150 svjetskih zemalja prodan u više od 44 milijuna primjeraka!

Prva Toyota Corolla predstavljena je u Japanu 1966. godine u nekoliko karoserijskih izvedbi: kao limuzina s dvojim ili četvorim vratima te kao karavan s dvojim. Od samog početka, ovaj je automobil postavljao standarde u klasi koje su drugi tek trebali slijediti. Ručica mjenjača postavljena na podu vozila te razdvojena prednja sjedala u to su doba predstavljali gotovo avangardu, dok je raskošna stražnja klupa ostavljala utisak "fotelje" iz dnevne sobe.

Izvedeno iz latinskog pojma za "krunu od cvijeća", ime Corolla je odabrano kako bi novom automobilu donijelo sreću u borbi s tržišnom konkurencijom. No, možemo tek zaključiti da njezini tvorci o ovakvom uspjehu vjerojatno nisu niti mogli sanjati. Današnja Corolla, koja je sada predstavljena u osvježenom izdanju, predstavlja skup svih toyotinih znanja te moderan automobil koji se savršeno uklapa u trendove te, pri tome, prednjači brojnim detaljima opreme, kao i svojom štedljivošću te praktičnošću.

GALERIJA: Toyota Corolla Facelift

Komentari

Napiši komentar

Prijavite se



Prijava preko facebooka

Pogledaj sve komentare

Powered by AdminMax v6 © 2005-2018 by Internet Softver Design by WEB Marketing