Peugeot 3008 2.0 BlueHDi Allure8. prosinca 2016.
Fotografija 2 / 27
  • Testirani je automobil pokretao 2,0-litreni 4-cilindrični BlueHDi turbodizelski pogonski stroj koji razvija snagu od 110 kW, odnosno 150 KS pri 3750 o/min te najveći okretni moment od 370 Nm pri 2000 o/min
  • Glavna priča kod unutrašnjosti je dakako nova izvedba peugeotovog i-Cockpita koji se može podičiti vrlo modernim high-tech izgledom, ali puno je važnije i to što su instrumenti i prekidači vrlo pregledni i lako dostupni te što cjelokupna prednja armatura djeluje vrlo kvalitetno izrađena
  • Manji obruč upravljača je prvi detalj koji mnogi primjećuju kad prvi put zavire u unutrašnjost novih peugeotovih modela. Riječ je o domišljatom rješenju za koje je potrebno kratko vrijeme privikavanja, a u 3008-ici s dva ravna dijela otvara dodatni prostor za noge vozača i djeluje pomalo sportski
  • Digitalna instrumentna ploča s prilagodljivim prikazom zanimljivih i svježih grafičkih rješenja je odličan izbor kako zbog informativnosti, tako i zbog premium dojma koji stvara
  • Središnjim dijelom prednje armature dominira visoko postavljeni zaslon koji je u osnovi središnji dio infotainment sustava, a dva reda prekidača ispod njega su odlično rješenja za one fizičke prekidače koji su ostali nakon znatnog
  • Motor je bio uparen s preciznim ručnim 6-stupanjskim mjenjačem dobro podešenih prijenosnih omjera te pogonom na prednje kotače. Njihova kombinacija je omogućila zadovoljavajuću razinu potrošnje od oko 7,5 l/100 km u gradu te 5,5 na otvorenoj cesti
  • Sjajno rješenje pojednostavljene središnje konzole se posebno ogleda u dva reda prekidača kojima se upravlja nekolicinom on-bord sustava
  • Kako i odgovara jednom ovakvom automobilu, elektrifikacija je potpuna, odnosno svi prozori su električno pokretani, a retrovizori električno podesivi i preklopivi
  • Prednja sjedala su vrlo udobna pa su i dulja putovanja manje zamorna, a jedini nedostatak im je nešto slabije držanje tijela u zavojima
  • Otraga ima dovoljno prostora i za troje putnika, no dvoje će se puno ugodnije osjećati, posebno kada spuste središnji naslon za ruke iza kojeg se nalazi tzv. tunel za skije
  • Prtljažnik nudi zapreminu od 520 odnosno od maksimalnih 1482 litara, a naslon stražnje klupe je preklopiv u omjeru 60 : 40. Poklopac prtljažnika kod testnog je primjerka bio hidraulički pomičan, a otvoriti ga je moguće i pomicanjem noge ispod stražnjeg branika što je korisna opcija ukoliko su vam ruke zauzete

Powered by AdminMax v6 © 2005-2018 by Internet Softver Design by WEB Marketing