Volkswagen Passat 1.6 TDI BlueMotion Trendline11. svibnja 2015.
Fotografija 3 / 30
  • Pod prednjim poklopcem testiranog Passata našao se 1,6-litreni dieselski motor koji razvija 88 kW (120 KS) između 3600 i 4000 o/min te 250 Nm između 1750 i 3500 o/min
  • U interijeru zatječemo vrlo prepoznatljiv dizajn. Zapravo, estetska priča unutrašnjosti i nije se posebno promijenila u odnosu na prethodnu generaciju, no s druge pak strane, ako dizajn djeluje dovoljno moderno
  • Potrošnja goriva nas je iznenadila. Na otvorenoj cesti zabilježili smo potrošnju od 4,2 l/100 km, premda nam dinamika nije bila odveć umjerena
  • Ipak, uglati dizajn unutrašnjosti u kombinaciji relativno monotonih boja sve više nalikuje na onaj škodinih automobila
  • Mjenjač ispunjava sva naša očekivanja kada je riječ o prijenosu iz VW grupacije. Solidna preciznost i ne pretjerano dugi hodovi odlike su ručice koja dobro leži u ruci
  • Automatsko zatamnjivanje unutrašnjeg retrovizora zgodan je detalj opreme ove putne limuzine
  • Praktičnih pretinaca nikad dosta pa tako i ovaj, smješten lijevo od upravljača neće biti na odmet. prednjih svjetala za maglu u paketu Trendline nema
  • Iako je riječ o početnom paketu opreme, sva su četiri prozora opremljena elektropodizačima, a vanjski su retrovizori i grijani. Donji prekidač daljinski otvara poklopac prtljažnika
  • I europski automobili polako hvataju korak prema pitanju opremljenosti pa tako niti početni paket dostupan uz novi volkswagenov Passat nije pretjerano skroman
  • Ergonomija i sjedala testiranog Passata 1.6 TDI BlueMotion Trendline, premda je riječ o automobilu praktički s početka ponude, zaslužuju visoku ocjenu
  • Mjesta za koljena, ali i glave putnika na stražnjim sjedlaima ima na pretek i tamo će se čak i na duljim putovanjima doista udobno moći smjestiti dvije odrasle osobe
  • Automatska 3-zonska klima je zgodan, no ipak ne odveć potreban detalj dodatne opreme uz početni paket Trendline
  • Raspored klimatizacije 3-zonskog automatskog uređaja: možda je ovaj detalj opreme primjenjiviji u poslovnoj izvedbi, no ta ionako ne bi dolazila s početka ponude
  • Prtljažnik, čiji obujam iznosi čak 586 litara, čini Passat fantastično upotrebljivim obiteljskim automobilom
  • Premda je mjesto za rezervni kotač predviđeno ispod podnice prtljažnika, testirani je automobil bio opremljen daleko praktičnijim kompletom za popravak guma
  • Lijevani naplaci Aragon dimenzija 6,5J x 16 s gumama dimenzija 215/60 R 16 podižu estetski dojam početnog TDI modela, no 17 ili čak 18 cola izgledalo bi kudikamo ljepše
  • BlueMotion tehnologije podrazumijevaju sustav Start & Stop, regeneraciju energije kočenja, gume niskog otpora kotrljanju te određena aerodinamička unaprjeđenja
  • Napravljen na modularnoj platformi MQB, Passat B8 štedi na masi zahvaljujući pažljivom odabiru materijala. U Wolfsburgu tvrde da je nova generacija u prosjeku lakša za 85 kg

Powered by AdminMax v6 © 2005-2018 by Internet Softver Design by WEB Marketing