Renault Mégane CC 1.6 16V Dynamique

24. svibnja 2010.
Rabljeni - Renault Mégane CC 1.6 16V Dynamique
tekst i foto: AUTONET 

Pripremite se za ljeto!

Godina proizvodnje: 2007; Stanje putomjera: 42.653 km; Snaga: 112 KS; Moment: 152 Nm; Zapremnina: 1598 cm3; Najveća brzina 195 km/h; Ubrzanje 0-100 km 11,8 s; Cijena: 81.900 Kn
945
Kada se pojavio na tržištima 2002, Mégane druge generacije jednako je oduševio koliko i šokirao ljubitelje automobila iz C segmenta. Radikalno drukčiji od svog, tada sedam godina starog prethodnika, novi je "Megi" pored doista jedinstvenog izgleda ponudio i znatno unaprijeđeno uređenje interijera, kudikamo bogatije pakete opreme te postao Europski automobil godine 2003. i prvi model iz C segmenta koji je osvojio maksimalnih 5 zvjezdica na zahtjevnom testu sigurnosti Euro NCAP.

Izvedba s tvrdim sklopivim krovom (CC - Coupé Cabriolet) predstavljena je 2003. Za konstrukciju djelomično staklenog krova pobrinula se renomirana njemačka karoserijska radionica Karmann, a nije trebalo dugo čekati da ovaj dinamično oblikovani ali i elegantni Mégane osvoji mnoge kupce. Testirani primjerak pokretan je benzinskim 1,6-litrenim motorom s početka ponude, snažnim 112 KS, ali i upotpunjen vrlo bogatim paketom opreme. A, u kombinaciji svojih godina, prijeđenih kilometara, cijene te posebno atraktivnosti , ovo je zasigurno jedan od najpovoljnijih rabljenih automobila koje smo do sada testirali.

945
Karoserija

Na vanjštini Méganea CC neće se pojaviti nikakvi znakovi starenja niti nakon duljeg vremena, pri čemu treba napomenuti kako je testirani auto bio crni metalik koji bez sumnje, kudikamo bolje skriva sitnija oštećenja od "obične" crne boje. Pažnju je potrebno obratiti tek na moguća oštećenja stražnjeg dijela karoserije (i stražnjeg branika), najčešće nastala prilikom parkiranja, a s obzirom da je Mégane Coupé Cabriolet poprilično nepregledan pri vožnji unatrag sa zatvorenim krovom. Konačno, na nekim primjercima CC-a manje količine vode mogu ući u unutrašnjost na brtvama krova i prozora, posebno u praonici.

945
Motor

Uz 112 KS pri 6000 o/min jasno je da se ovaj, za C segment ne odveć lagan automobil (1320 kg) ne odlikuje nekim naglašeno sportskim performansama. Ipak, za utjehu ljubiteljima brže vožnje ostaje da potrošnja goriva doista nije pretjerana. U slučaju testiranog Méganea CC 1.6 16V riječ je o najviše 1,0 do 1,5 l/100 km iznad tvornički propisanih vrijednosti. S ovim 16-ventilskim benzincem, provjerene konstrukcije, rijetko da je itko imao problema. Dakako, jedan detaljniji servisni pregled pri kupnji neće biti na odmet.

945
Mjenjač

Podosta tipično za Renault, niti mjenjač ovom prilikom opisanog automobila ne odlikuje se nekom preciznošću ili kratkim hodovima što bi, doduše, dobro pristajalo ovakvom "šminkerskom" modelu. Srećom, kvarovi mjenjača su rijetki, posebno na automobilu pokretanom ne odveć snažnim benzincem koji svoj prijenos opterećuje sa 152 Nm.

Podvozje

Mégane je, u svakoj izvedbi, vrlo udoban automobil koji se dobro ponaša na cesti. Jednostavna shema ovjesa s lakoćom podnosi sve što se pred njega postavi, a amortizeri nisu posebno skloni kvarovima. Ipak, katkada na Méganeima druge generacije kočnice znaju neugodno cviliti. Osim što će vas iznervirati, to samo prema sebi ne predstavlja problem. Ipak, zbog mogućeg neravnomjernog trošenja kočnica, tijekom probne vožnje provjerite ostaje li automobil u željenom smjeru pri snažnijem kočenju.

945
Unutrašnjost

Kvaliteta materijala u interijeru Méganea CC doista je primjerna te plastični dijelovi, pa tako i presvlake sjedala, nisu pokazali znakove trošenja u ovom, tri godine starom vozilu. Pažnju je potrebno usmjeriti na stanje raznih prekidača, posebno onih za podizanje / spuštanje prozora koji znaju zatajiti. Također, testirani je Mégane CC 1.6 16V Dynamique bio opremljen i karticom za ulazak u vozilo koja niti na ovom modelu Renaulta nije odveć pouzdana elektronička "igračka".

Potražite više: Renault Mégane na Automobili.hr 945

GALERIJA: Renault Mégane CC 1.6 16V Dynamique

Komentari

Napiši komentar

Prijavite se



Prijava preko facebooka

Pogledaj sve komentare

Powered by AdminMax v6 © 2005-2017 by Internet Softver Design by WEB Marketing