Renault Clio Facelift

21. rujna 2016.
Vozili smo - Renault Clio Facelift
tekst: AUTONET  foto: AUTONET, Renault Group 

Nacionalna prezentacija

Na tržište je stigao osvježeni Clio, a najveće promjene odnose se na svjetlosni potpis, povećanu kvalitetu materijala, novi infotainment sustav te motore. Cijene Renault Clia u facelift izvedbi kreću od 83.400 kn za hatchback te od 89.400 kn za karavan
8529
Krajem proteklog tjedna, na Istarskim smo se prometnicama imali prilike upoznati s osvježenom izvedbom renaultovog bestsellera, Cliom. Također, zastupništvo Renault Nissan Hrvatska predstavilo je još jedan novitet, karavansku izvedbu njihovog ništa manje popularnog modela iz C segmenta, Méganea Grandtour.

Rijetki su automobili koji nose toliki "teret" na svojim leđima poput Clija, a još rijeđi oni koji taj "teret" nose tako uspješno kao ovaj francuski model. Najprodavaniji Renault od samih je početaka jedan od sinonima svoje klase, stoga su i očekivanja od njega velika, kako od samog francuskog proizvođača, tako i od javnosti. Jasno je stoga da se ništa ne prepušta slučaju, a svakako trebamo istaknuti i činjenicu da je Clio, temeljen na B platformi alijanse Renaulta i Nissana, ujedno je i predvodnik nove struje renaultovog dizajna i prvi velikoserijski model zasnovan na idejama Laurensa van den Ackera, renaultovog potpredsjednika zaduženog za korporativni dizajn.

8529
No, kao i uvijek u svijetu automobilske industrije, nakon nekog vremena stiglo je vrijeme za redizajn, a on je, kao i u većini slučajeva, odrađen decentno s tek ponekim novim detaljem. No, u ovom slučaju, detalji su ti koji čine razliku. Redizajn se prije svega očituje na prednjem dijelu vozila, točnije, osvježena je maska motora s novim LED svjetlosnim potpisom, a u određenim će izvedbama biti dostupna i prednja Full LED Pure Vision svjetla. Nadalje, ponešto su izmijenjeni prednji i stražnji branici, a kupcima će biti ponuđene i četiri nove boje eksterijera (crvena Intense, siva Titanium, biserna bijela i plava Iron), kao i novi naplaci te druge mogućnosti personalizacije vozila.

Profinjeniji interijer i novi infotainment


8529
Što se unutrašnjosti tiče, poradilo se prije svega na kvaliteti materijala. Tekstura plastike vizualno i na dodir kvalitetnija je nego dosad, kromirani umetci suptiliniji su i s manje sjaja, a boje u unutrašnjosti profinjenije. Novi je i upravljač s kojeg su uklonjeni neki plastični dijelovi, zahvaljujući čemu ostavlja luksuzniji dojam nego dosad, a u bogatije opremljenim izvedbama presvučen je i kožom. Ručica mjenjača i obloge vratiju također su redizajnirani i izrađeni od kvalitetnijih materijala dok su nasloni za ruku sada izrađeni u jednom dijelu.

Ventilacijske otvore na prednjoj armaturi također odlikuje novi dizajn, dok LED rasvjeta u unutrašnjosti stvara ugodno osvjetljenje. Presvlake sjedala kvalitetnije su u svim razinama opreme, a u bogatijim paketima sjedala se obujmljuju oko putnika pružaju naglašeniju bočnu potporu. U svakom slučaju, kvaliteta materijala i izrade interijera je povećana, a nije se štedjelo ni prema pitanju infotainmenta. Naime, kupci će u opcijskoj opremi moći odabrati novi R&Go infotainment sustav koji proširuje ponudu već dostupnih sustava Media Nav Evolution i R-Link Evolution.

Jednostavan te domišljat sustav u trenutku spaja vozilo s vozačevim pametnim telefonom, a s pomoću univerzalnog nosača za pametne telefone i posebne aplikacije, korisnici mogu lako i intuitivno pristupiti najčešće upotrebljavanim funkcijama podijeljenim u četiri područja: Navigacija, Telefon, Multimedija i Vozilo.

Bogatija oprema i poluautonomno parkiranje


8529
Što se ostale opreme tiče, Clio je opremljen senzorima postavljenim na svim stranama vozila, što posebno olakšava upravljanje automobilom, čak i u najužim prostorima. Osim stražnjim parkirnim senzorom, ovisno o inačici, novi Clio opremljen je i prednjim parkirnim senzorom te kamerom za vožnju unatrag, što pojednostavnjuje upravljanje i pomaže izbjeći udarce i ogrebotine koji u vožnji gradom predstavljaju svakodnevnu opasnost, a tu je i sustav za pomoć pri parkiranju.

S ovim sustavom vozač odabire kako želi parkirati automobil: bočno, okomito ili koso. Dok se automobil kreće brzinom manjom od 30 km/h sustav prepoznaje sva parkirna mjesta dovoljno velika za Clio. Kad otkrije parkirno mjesto odgovarajuće veličine, sustav izračunava putanju i upravlja vozilom. Vozač ne mora brinuti o upravljanju i može se usredotočiti samo na dodavanje gasa, kočenje i promjenu stupnja prijenosa.

Renault i Bose partneri su od 2008. Nakon Koleosa, Méganea, Scénica, Lagune, Latitudea, Kadjara i Talismana, novi Clio prvi je renaultov model iz B segmenta koji nudi prednosti boseove stručnosti u pogledu dizajna i razvoja audiosustava. Užitak slušanja audiosustava Bose autentičnim, jasnim i realističnim zvukom dostojnim izvedbe uživo unutrašnjost Clia pretvara u pravu koncertnu dvoranu, napominju u Renaultu.

Široka paleta benzinskih i dizel motora


8529
Ionako bogatu ponudu pogonskih strojeva, Renault je proširio snažnijim turbodizelskim motorom Energy 1.5 dCi 110 koji je uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Opremljen je i tehnologijom Start & Stop te sustavom za prikupljanje energije prilikom kočenja i usporavanja i razvija 110 KS pri 4000 o/min te 260 Nm okretnog momenta od 1750 o/min.

Benzinska je pak ponuda obogaćena motorom Energy TCe 120 koji dolazi u kombinaciji sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem koji je alternativa automatskom mjenjaču s dvostrukom spojkom EDC. Motor je opremljen sustavom izravnog ubrizgavanja, turbopunjačem i tehnologijom Start & Stop te uz 120 KS nudi i 205 Nm okretnog momenta već od 2000 o/min. Uz ova dva pogonska stroja na raspolaganju su i turbodizelaši sa 75 i 90 KS te benzinski pogoni sa 75 i 90 KS koji se mogu kombinirati s ručnim ili automatskim EDC mjenjačem. I ne zaboravimo Clio Renault Sport, što ukupnu ponudu ovog automobila na našem tržištu čini jednom od najvećih u klasi – ukupno čak 11 vrsta pogona.

Renault Mégane Grandtour


8529
Novi Mégane Grandtour elegantan je i dinamičan automobil koji se odlikuje svom opremom, tehnologijom i motorima dostupnima i u kompaktnoj izvedbi novog Méganea. Njegova je najveća prednost intuitivna modularna unutrašnjost koja se odlikuje brojnim mogućnostima organizacije prtljažnog prostora te najvećom utovarnom duljinom u segmentu od čak 2,7 metara, uz izvedbu s preklapanjem naslona suvozačkog sjedala.

Karavanska izvedba Méganea dostupna je s paketom GT Line koji se ističe sportskijim izgledom izvana i iznutra. Novi Mégane Grandtour GT, predstavljen na ženevskom salonu automobila 2016. predstavlja spoj dizajna nadahnutog automobilima odjela Renault Sporta s velikom nosivošću, tehnologije 4Control s upravljanjem na sva četiri kotača te dvaju motora jedinstvenih za izvedbu GT: Energy TCe 205 EDC i Energy dCi 165 EDC.

Novi Mégane Grandtour, Grandtour GT Line i Grandtour GT u prodaju kreću u listopadu, uz (za sada informativne) cijene koje kreću od 119.900 kn za benzinske te 129.900 kn za dizelske modele.

---

Više o novim modelima potražite na stranicama Renaulta: Clio  I  Clio Grandtour  I  Mégane Grandtour
GALERIJA: Renault Clio Facelift

Komentari

Napiši komentar

Prijavite se



Prijava preko facebooka

Pogledaj sve komentare

Powered by AdminMax v6 © 2005-2018 by Internet Softver Design by WEB Marketing