Peugeot 3008

7. studenog 2016.
Vozili smo - Peugeot 3008
tekst: AUTONET  foto: Vladimir Baće, Automobiles Peugeot 

Nacionalna prezentacija

Atraktivni novi SUV mnogima će pokvariti račune i na našem tržištu. Moderno dizajniran i bogato opremljen, novi 3008 donosi svježinu u C SUV segment. Od sada dostupan i u Hrvatskoj, Peugeot 3008 kreće s cijenom od 169.971 kn. Također, osvježenje na tržištu predstavlja i nova generacija popularnog peugeotovog dostavnog modela Expert
8681
Nova generacija Peugeota 3008 je pred nama. Moderan, uzbudljiv i bogato opremljen, ovaj se automobil nameće kao novi takmac u C SUV segmentu, automobilskoj klasi koja je itekako snačajna na europskim tržištima. Nakon pretpremijerne statičke prezentacije kojoj smo prisustvovali u Parizu krajem svibnja, Peugeot 3008 je stigao i na naše tržište. Upoznali i isprobali smo ga u okviru predstavljanja za hrvatske medije, održanog proteklog tjedna u Zagrebu.

U ponudi zastupništva P Automobil Import nalazi se ukupno osam izvedbi novog Peugeota 3008. One su pokretane 1,6 i 2,0-litrenim dizelskim motorima snage od 120, 150 i 181 KS. Nadalje, tu su ručni i automatski mjenjači, a cijela je ponuda potkrijepljena s paketima opreme Access, Active Allure i GT. Cijene nove generacije Peugeota 3008 na hrvatskom tržištu kreću se od 169.971 do 299.450 kn.

Domaći je zastupnik ovu priliku iskoristio i za predstavljanje novog Peugeota Experta, svestranog dostavnog vozila koje je također u novoj izvedbi, od sada dostupno i na hrvatskom tržištu. Cijene Peugeota Expert kreću od 182.500 kn s PDV-om.

Izgled koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim


8681
Okomit prednji dio karoserije nadopunjava široka maska hladnjaka s kromiranom rešetkom. Njezino središte krasi znak lava skladnih dimenzija, koji nije ni karikiran ni pretjeran, smatraju u Peugeotu. Za vrhunsku vidljivost 3008 je serijski opremljen halogenim svjetlima, no tu je i opcija s Full LED tehnologijom, dostupna u opciji na izvedbama Allure i GT.

Dug i vodoravan poklopac motora nastavlja se na opisanu masku hladnjaka te automobilu daje robustan i pomalo klasičan izgled. Na njega se nastavlja vrlo položeno vjetrobransko staklo postavljeno iza osovine prednjih kotača, a sa strane se nalazi kromirani umetak koji se izravno nastavlja na svjetla. Taj bočni potpis podsjeća na konceptni automobil Peugeot HX1 i daje dinamiku prednjem profilu te dodatno povećava suvremen izgled vozila.

Pod nakošenim stražnjim staklom u sjajnu crnu horizontalnu letvicu ugrađena su LED svjetla. U svjetlima se nalaze tri nezaobilazna segmenta zahvaljujući kojima je vizualni potpis modela 3008 lako prepoznatljiv, danju i noću. Ukupno uzevši, Peugeot 3008 se svojim vanjskim izgledom znatno udaljio od jednovolumenskog prethodnika. Novi, SUV koncept vozila i futurističko-klasični izgled čine 3008 doista atraktivnom pojavom.

Atraktivan i bogato opremljen interijer


8681
Unutrašnjost novog Peugeota 3008 odiše futurističkim dizajnom i povišenim dojmom kvalitete upotrijebljenih materijala. Pogled odmah privlači jedinstvena prednja armatura s neobično dizajniranim prekidačima. Također, tu je i nova izvedba peugeotovog koncepta i-Cockpit s vrlo preglednim instrumentima i malim obručem upravljača. Upravljač je još kompaktniji i redizajniran je s dvama ravnim dijelovima što omogućuje bolje držanje i još više oslobađa vidno polje i prostor za noge vozača.

Znatna pozornost je posvećena odabiru materijala i detaljima – obruč upravljača je presvučen kožom od druge razine opreme, kromirani umeci ili sjajni crni ukrasi, ostavljaju visoku dojam svakome tko uđe u interijer novog Peugeota 3008. Velik 8-inčni zaslon osjeltjiv na dodir postavljen je na središtu armaturne ploče i opremljen je naprednom tehnologijom za još praktičniju upotrebu. Uz njega se nalazi šest prekidača koji podsjećaju na klavirske tipke, vrlo su elegantni i omogućuju izravan i stalan pristup glavnim funkcijama infotainmenta: radiju, klima uređaju, navigaciji, postavkama vozila, telefonu i mobilnim aplikacijama.

8681
Na ploči s instrumentima (dostupna u seriji), u visini očiju, prikazuju se glavni instrumenti na zaslonu dijagonale od 12,3 inča. Ovu je ploču s instrumentima moguće u potpunosti podesiti i personalizirati te ona objedinjuje sve što vozač želi imati izravno u svom vidnom polju. Pet različitih načina prikaza koji se mijenjaju kotačićem na upravljaču omogućuju vozaču da prema želji oblikuje instrumentnu ploču.

Takozvani "personalizirani" način može se postaviti putem zaslona osjetljivog na dodir te vozaču, među ostalim, omogućuje prikaz niza informacija: navigacije, sustava za pomoć u vožnji, parametara motora, putnog računala, podataka o vožnji itd. Također, ovisno o razini opreme, novi je Peugeot 3008 opremljena Head-up zaslonom na kojem se prikazuju osnovni parametri vožnje.

Paleta učinkovitih motora


8681
U početku prodaje nove generacije modela 3008, na hravtskom će tržištu biti dostupne isključivo izvedbe s dizelskim motorima. Riječ je o pogonskim strojevima od 1,6 i 2,0 litre i snage u rasponu između 120 i 181 KS.
Kod dizelskih motora tehnologija BlueHDi omogućuje emisije u rasponu između 104 i 124 g/km CO2, a pogonski strojevi 1.6 BlueHDi i 2.0 BlueHDi također su među najučinkovitijima na tržištu. Dostupna su, prema snazi, tri pogonska stroja.

Motor 1.6 Blue HDi s ručnim ili automatskim mjenjačem sa 6 stupnjeva prijenosa, razvija 120 KS. Emisija CO2 s ručnim mjenjačem iznosi 104, a s automatskim neznatno viših 108 g/km. Nadalje, 2.0 BlueHDi snage od 150 KS dostupan je isključivo uz ručni mjenjač sa 6 stupnjeva prijenosa i u toj izvedbi Peugeot 3008 ima emisiju CO2 od 114 g/km, dok se snažnija izvedba ovog motora sa 181 KS isporučuje isključivo uz 6-stupanjski automatik te ima emisiju CO2 od 124 g/km.

I na kraju...


8681
Već nekoliko godina naglo se širi tržište SUV vozila u svim segmentima. U Europi, u segmentu C, koji je sve značajniji i sve raznolikiji, prodaja SUV vozila povećala se 2,5 puta od 2009. godine, kada je predstavljena prva generacija modela 3008. Ako se uzmu u obzir svi segmenti, sada u Europi svaki deseti automobil pripada ovom segmentun te prelazak peugeotove 3008-ice iz jednovolumenskog u SUV segment nikoga ne bi trebao iznenaditi.

Atraktivan, modernog izgleda i visoke razine opreme, novi se Peugeot 3008 predstavlja kao snažan igrač na zahtjevnom tržištu. Uz novi 3008, marka Peugeot želi ponajprije zauzeti važno mjesto u segmentu C SUV uz iznimno poželjnu ponudu dostojnu njezina najboljeg znanja i umijeća te u skladu sa strategijom uspona u viši cjenovni razred. Automobil se proizvodi u Francuskoj, u pogonu Sochaux, a svi pogonski sklopovi dobavljaju se iz francuskih tvornica Trémery i Douvrin.

Novi Peugeot Expert


Novi Expert dio je obnovljene ponude i razvoja komercijalnog položaja marke Peugeot na tržištu gospodarskih vozila. Prepoznatljivi elementi dizajna daju mu snažan i privlačan karakter, izražavajući robusnost i suvremenost. Izrađen je na sasvim novoj osnovi te se odlikuje svim prednostima modularne platforme EMP2 kao što su kompaktnost, smanjena masa, učinkoviti motori s emisijom CO2 od 133 g/km i kvaliteta.

8681
Peugeot Expert sada u segment uvodi inovativnu opremu kao što su automatska klizna bočna vrata, modularnost kabine uz Moduwork, Active Safety Brake, kamera za vožnju unatrag s funkcijom VisioPark, navigacijski sustav 3D povezan s internetom... Novi Expert se odlikuje najvećom nosivošću od 1400 kg te se nudi u tri duljine, od jedinstvene izvedbe Compact od samo 4,60 m pa sve do dužine od 5,30 m. Taj je furgon posebno prilagođen kretanju po gradu, zahvaljujući visini od samo 1,90 m.

Kada je riječ o sigurnosti, treba naglasiti da je novi Expert u svojoj kategoriji dosegao visoku razinu, odnosno da je dobio 5 zvjezdica na Euro NCAP testiranjima. Novi Peugeot Expert u svakom je pogledu korak ispred svog vremena. Premijerno je predstavljen na Salonu u Birminghamu 2016, a na hrvatsko tržište stiže u studenom 2016. Pogledajte cjenik novog Peugeota Expert.
GALERIJA: Peugeot 3008

Komentari

Napiši komentar

Prijavite se



Prijava preko facebooka

Pogledaj sve komentare

Powered by AdminMax v6 © 2005-2017 by Internet Softver Design by WEB Marketing