Nissan Note

24. listopada 2013.
Vozili smo - Nissan Note
tekst i foto: Renault Nissan Hrvatska 

Nacionalna prezentacija

Nova generacija atraktivnog nissanovog mališana popunit će gamu ovog proizvođača u B segmentu. Modernog izgleda, naprednije opreme i štedljivih motora, ovaj gradski model svojom univerzalnošću i praktičnošću otvara vrata novim kupcima. Cijene kreću od 89.900 Kn
4899
Napredna tehnologija koju si svatko može priuštiti, dinamičan dizajn i pozornost posvećena pojedinostima na razini visoke klase ključne su odlike novoga Nissana Note. Kao znak početka novog vala nissanovih proizvoda, novi je Note oblikovan i konstruiran kao odvažan novi konkurent u segmentu B+.

Novi Note, prvi put prikazan na salonu automobila u Ženevi u ožujku 2013, a u prodaji na našem je tržištu od 22. listopada. Novi Note preuzima kvalitete prethodnika, ali i zamisli i inovativna konstrukcijska rješenja predstavljena na nissanovim modelima Juke i Qashqai. Usmjeren na inovacije i tehnologiju dostupnu svima, novi Note pruža potpuno zaokruženo iskustvo koje ispunjava zahtjeve i očekivanja kupaca kojima su dosadila ustaljena obilježja, nedostaci i ograničenja mnogih najprodavanijih malih automobila.

4899
Nova tehnička rješenja za veću sigurnost

Poput Jukea i Qashqaija, Note je rezultat programa oblikovanja kojim su razvijeni i usavršeni svi elementi važni europskim kupcima. U nissanovim europskim tehničkim centrima (NTCE) u Velikoj Britaniji i Španjolskoj stvoren je automobil koji nadilazi standarde klase. Europsko podrijetlo novog Nissana omogućila je nova proizvodna linija u tvornici u Sunderlandu. Note će se proizvoditi paralelno s Jukeom i Qashqaijem.

Nissan želi postati sinonim za razvoj iskoristive i korisne svakodnevne tehnologije. Velikom ponudom inovacija koje vozačima život čine sigurnijim i udobnijim, novi Note tu filozofiju diže na višu razinu.

Europsku premijeru u Noteu ima i tehnologija tzv. sigurnosnog štita. Jednostavno zamišljena, ona je paket pametno primijenjenih tehnologija s opipljivim prednostima u stvarnome svijetu. Sustavi za nadzor mrtvog kuta, izlaska iz prometne trake i otkrivanja pokretnih objekata zajedno čine novu razinu pomoći vozaču.

4899
Sva tri sustava informacije dobivaju od jedne širokokutne kamere postavljene na stražnjem dijelu automobila. Od presudne je važnosti stoga da joj se osigura nesmetan pogled, a nissanovi inženjeri razvili su zanimljivo rješenje - kameru s ugrađenim sustavom za pranje i sušenje koji mlazom stlačenog zraka suši objektiv.

Sigurnosni štit vozačima donosi mnoge koristi. Ne samo što nudi veći osjećaj sigurnosti na otvorenoj cesti već pruža podršku i u gradskoj vožnji. Ovaj sustav smanjuje opasnost od slučajnih udaraca i oštećenja, što znači da su troškovi vlasništva manji.

Druga tehnologija koja se prvi put pojavljuje u novom Noteu jest tzv. panoramski monitor. Nissanov nagrađivani sustav više kamera koje olakšavaju parkiranje daje dobar pregled prostora oko automobila. Napredni sustav jednostavan je za korištenje i olakšava parkiranje čime se dodatno smanjuje mogućnost slučajnih oštećenja.

4899
Praktičnost i opremljenost više razine

Ali Note se u odnosu na svoje uobičajene konkurente u klasi B ne ističe samo naprednom tehnologijom. Praktičnost je sastavni dio svakog Noteova dijela, kako iznutra tako i izvana. Stražnja klupa nudi najviše prostora za noge u klasi, a detalji poput stražnjih vrata koja se otvaraju pod kutem od gotovo 90 stupnjeva stvoreni su da olakšaju život vlasnicima i njihovim obiteljima.

Prtljažnik je također najpraktičniji u klasi i nudi sustav Karakuri u kombinaciji s kompletom za popravak guma u standardnoj opremi. Ploča Karakuri dijeli ostatak prtljažnika na dvije dodatne razine i mehanizam za pomicanje stražnje klupe koji stvara još 86 litara obujma prtljažnika.

Novi Note u prodaju kreće s tri paketa opreme – Visia, Acenta i Tekna. Razina opremljenosti odražava nissanovu odlučnost da svim kupcima ponudi visoku razinu tehnologije. Stoga svi modeli dolaze sa sustavom Stop & Start, šest zračnih jastuka i ograničivačem brzine.

4899
Srednje opremljeni modeli Acenta imaju još i automatski klima uređaj, svjetla za maglu, električno pokretane stražnje prozore, namještanje visine vozačeva sjedala, grijane retrovizore i ručice vratiju u boji karoserije. Modeli Acenta uz doplatu u paketu Connect nude nissanov poboljšani sustav navigacije i komunikacije Connect s ekranom osjetljivim na dodir, sustave Panoramski monitor i sigurnosni štit.

Kupci koji se odluče za model Acenta, također mogu doplatiti i za paket Look. Sastoji se od zatamnjenoga stražnjeg stakla, aluminijskih naplataka od 16 cola, središnjega stražnjeg naslona za ruke, vozačeva naslona za ruke, stolića na poleđini naslona prednjih sjedala, pomične stražnje klupe i pomične ploče Karakuri u prtljažniku. Drugi opcijski paket opreme dostupan kupcima modela Acenta Look ili Connect je paket Comfort. On se sastoji od panoramskog sunčanog krova i pametnog i-ključa.

Najopremljeniji modeli Tekna serijski imaju nissanov sigurnosni štit, sustav Nissan Connect, Panoramski monitor, djelomično kožne presvlake te i-ključ kojim u automobil možete ući ne vadeći ga iz džepa. Aluminijski naplaci od 16 cola kao i ostala oprema iz paketa Look također su uključeni, a stakleni krov i paket opreme Sport dostupni su uz doplatu.

Novi Note ima i najnoviju inačicu naprednog sustava Connect koji objedinjuje satelitsku navigaciju, Bluetooth, USB i mogućnost povezivanja iPoda/iPhonea u jedno jednostavno sučelje s ekranom osjetljivim na dodir.

4899
Paleta pogonskih strojeva i mjenjači

Novi Note pokreće paleta učinkovitih motora koji kombiniraju niske troškove održavanja s uvjerljivim performansama.U ponudi će biti tri motora:1,2-litreni benzinski motor snage od 80 KS, 1,2-litreni DIG-S s mehaničkim kompresorom snage od 98 KS i 1,5-litreni dCi turbodieselski motor snage od 90 KS. Sve izvedbe standardno su opremljene sustavom Stop & Start koji isključuje motor tijekom stajanja i omogućuje emisije CO2 već od 95 g/km za dieselski i 99 g/km za benzinski motor. Mješovita potrošnja goriva kreće se od 4,7 l/100 km za 1,2-litreni benzinski motor od 80 KS do 3,6 l/100 km za 1,5-litreni dCi motor.

Novi je Note dostupan s dva prijenosna sustava: 5-stupanjskim ručnim mjenjačem i opcijskim automatskim CVT bezstupanjskim prijenosom uz 1,2-litreni motor DIG-S. Ručni mjenjač s 5 stupnjeva konstruiran je u nissanovu Europskom tehničkom centru (NTCE) i posebno je razvijen za europske ceste. Svaki je dio mjenjača prilagođen europskom tržištu, a osobito prijenosni omjeri i kvaliteta promjena. Kabeli malog trenja i uravnoteženo ovješena masa omogućuju glatke i točne promjene stupnjeva kakve zahtijevaju europski vozači.

Šasija stvorena prema jedinstvenim zahtjevima europskih cesta upotpunjuje dinamička svojstva. Razvijani od samog početka projekta Note u NTCE-u, europski modeli imaju posebno ugođen upravljački sustav, amortizere, opruge i stabilizatore. Rezultat toga je automobil koji nudi okretno i sigurno upravljanje te udobnu vožnju.
GALERIJA: Nissan Note

Komentari

Napiši komentar

Prijavite se



Prijava preko facebooka

Pogledaj sve komentare

Powered by AdminMax v6 © 2005-2017 by Internet Softver Design by WEB Marketing