Ford objavio dodatne informacije o novoj Fiesti

1. prosinca 2016.
Vijesti - Ford objavio dodatne informacije o novoj Fiesti
Već smo vas izvijestili o premijeri nove generacije modela Fiesta, no s obzirom da Ford nije odmah objavio sve detalje vezane uz ovaj novitet danas vam donosimo najnovija saznanja.

Prije svega tu je potvrda informacije kako je nova generacija narasla u odnosu na svog prethodnika. Točnije, nova je Fiesta 71 mm dulja i 12 mm šira, a uz dodatno unaprjeđeno uređenja interijera putnicima će biti ponuđeno više prostora sprijeda i na stražnjoj klupi. Čvršća konstrukcija i kvalitetnija izolacija su rezultirale najtišim interijerom u segmentu što će dodatno doprinijeti ugodnosti boravka u novoj Fiesti.

Kupcima će biti ponuđene četiri verzije nove Fieste. Naime, uz Titanium će biti ponuđena i luksuznija izvedba Vignale koja će imati 18-colne lakometalne naplatke, posebne ukrase, boje i presvlake. Active će biti tzv. soft-roader s povišenom podnicom, krovnim nosačima i dodatnom zaštitom branika i pragova. ST-Line je sportski nastrojena izvedba s agresivnijim tzv. body kitom, sportski podešenim ovjesom, sportskim sjedalima, aluminijskim papučicama, sportskim upravljačem i sl.

Nadalje, Fiesta će biti opremljena Sync 3 infotainment sustavom koji će, ovisno o paketu opreme, biti dostupan sa središnjim zaslonom veličine 4,2, 6,5 i 8 inča. Općenito, produljen je popis standardne i opcijske opreme, a posebno vrijedi izdvojiti onu sigurnosnu, odnosno sustave pomoći vozaču koji se oslanjaju na dvije kamere, tri radara i dvanaest senzora koji nadziru okolicu vozila te do 130 m ispred automobila.

Točnije, nova je Fiesta, između ostalog, dostupna sa sustavom Pre-Collision Assist s prepoznavanjem pješaka, sustavom pomoći pri parkiranju, sustavu upozorenja na bočni promet, prilagodljivim tempomatom i limitatorom brzine, sustavom upozorenja na vozilo u tzv. mrtvom kutu, sustavom održavanja vozila u voznoj traci, sustavom nadzora udaljenosti od vozila ispred, sustav nadzora nad pozornošću vozača i sl.

Kvalitetnijim voznim sposobnostima ovog vozila će doprinijeti i povećana torzijska krutost šasije (+15%), a tu su i unaprijeđeni upravljač, dorađeni ovjes i kočnički sustav, a prošireni je i trag kotača sprijeda za 39 mm i otraga za 10 mm, dok je međuosovinski razmak sada dulji za 4 mm.

Što se motorizacije tiče ponudu će otvoriti 1,1-litreni 3-cilindrični benzinac snage 70 i 85 KS uparen s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem. Najpopularniji izbor bi mogao biti 1,0-litreni 3-cilindrični EcoBoost koji će biti dostupan u tri izvedba snage 100, 125 i 140 KS. Sve tri verzije su uparene s novim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, dok će izvedba sa 100 KS biti dostupna i s opcijskim 6-stupanjskim automatskim prijenosom. Za one koji žele dizelski motor tu je 1,5-litreni TDCi snage 85 i 120 KS.

Početkom 2018. na tržište bi trebala stići i 1.0 EcoBoost izvedba sa sustavom deaktivacije cilindara koja će pri nižim opterećenjima raditi sa samo dva cilindra. Također, prema najavama vrh ponude će ponovno činiti ST izvedba za koju se očekuje da će razvijati snagu od oko 200 KS.

Na kraju dodajmo kako se dolazak ovog automobila na europska tržišta može očekivati u prvoj polovici sljedeće godine.

U nastavku možete pogledati video zapise nove Fieste, a lokacije na kojima je sniman ovaj fordov novitet vam se mogu učiniti poznatima.







GALERIJA: Ford objavio dodatne informacije o novoj Fiesti

Komentari

Napiši komentar

Prijavite se



Prijava preko facebooka

Pogledaj sve komentare

Powered by AdminMax v6 © 2005-2018 by Internet Softver Design by WEB Marketing