Auto Krešo 3+1: tri Monroe amortizera uz jedan gratis!

19. svibnja 2014.
Akcije! - Auto Krešo 3+1: tri Monroe amortizera uz jedan gratis!
I za ovo proljeće u trgovinama Auto Kreše pripremljena je akcija amortizera Monroe prema već ustaljenom receptu - 3+1 gratis. Naime, i u ovo doba krize te pažljivog trošenja novaca u Auto Kreši su odlučili pomoći svim vlasnicima automobila da prema povoljnijim uvjetima podignu sigurnost vožnje na višu razinu.

Akcija se odnosi na svjetski poznate amortizere Monroe. Prema sistemu 3+1 gratis, odnosno za tri plaćena, četvrti se amortizer Monroe dobiva za simboličnu jednu Kunu.

Tako svi kupci, bilo kojeg modela amortizera iz prodajnog programa Monroe mogu ostvariti značajnu uštedu, a istovremeno povećati sigurnost vožnje vlastitim vozilom. Ne zaboravite da je preporuka, iz sigurnosnih razloga, jednom godišnje ili svakih 20 tisuća kilometara provjeriti stanje kompletnog ovjesa, pa tako i amortizera. Također, stručnjaci ističu da se amortizeri mijenjaju svakih 80.000 kilometara.

Amortizere Monroe potražite u mreži 28 poslovnica i distributera Auto Kreše te u svim boljim trgovinama autodijelova i autoservisima diljem Hrvatske, gdje isto tako vrijedi navedena akcija 3+1 gratis. Akcija traje do 1. srpnja, a više informacija potražite na adresi autokreso.hr

Nekoliko savjeta vezanih uz amortizere:

Kako uočiti neispravnost amortizera?

- pretjerano ljuljanje vozila
- zanošenje u zavojima
- poskakivanje svjetala
- nestabilnost pri udaru bočnog vjetra
- neravnomjerna istrošenost guma
- ulje na tijelu amortizera

Svrha amortizera je usporenje i zaustavljanje njihanja cijelog vozila tijekom vožnje
Uloga amortizera je održavati stalni kontakt kotača s podlogom
Neispravan amortizer izaziva prekomjerno osciliranje cijelog ovjesa s jako izraženim amplitudama

Kako samostalno napraviti inicijalnu provjeru stanja amortizera?

Zanjišite vozilo, a ispravan amortizer bi u svega tri njihanja trebao smiriti vozilo. Sve drugo upozorava na neispravnost amortizera.

I na kraju, ne zaboravite da se amortizeri uvijek mijenjaju u paru.

Nekoliko riječi o tehnici...

Sklop ovjesa kotača na vozilu predstavlja skup različitih elemenata kojima je osnovna zadaća da prenesu silu trakcije kotača na karoseriju te osiguraju sigurno upravljanje vozilom uz maksimalnu moguću udobnost. Za ispravno funkcioniranje sklopa zadužen je niz elemenata koji su koegzistentni. Sigurnost vožnje uvelike ovisi o stanju ovjesa, pa je nužno redovito pregledati i zamijeniti istrošene dijelove. Neuobičajeni zvukovi (lupkanje) pri prelasku neravnina jedan su od sigurnih znakova oštećenja nekog dijela ovjesa, isto kao i neravnomjerna istrošenost gume.

Kada uočimo ovakve pojave, obvezno moramo posjetiti servisera kako bi kvar uklonio jer u protivnome će se šteta povećavati, kao i broj dijelova koje treba zamijeniti. Kvalitetni dijelovi s valjanim jamstvima uza stručnu ugradnju omogućuju dugi vijek besprijekorne eksploatacije cijelog sustava. Preporuka je svakih dvadeset tisuća km ili jednom godišnje provjeriti stanje cijelog vozila, pa tako i sustava ovjesa. Ispravni ovjes znači sigurnu i udobnu vožnju uz najmanje troškove!

Jedan od najbitnijih dijelova ovjesa svakako amortizer čije je uloga usporenje i zaustavljanje njihanja cijelog vozila tijekom vožnje te služi kao prigušnica oprugama. Neispravna funkcija amortizera dopustit će prekomjerno osciliranje cijelog ovjesa s jako izraženim amplitudama. Usporenje i umanjenje amplituda potrebno je da bi se održala udobnost vožnje i povećala sigurnost.

Amortizer bi kao sklop u posve funkcionalnom stanju trebao zaustaviti vozilo u tri njihanja: podizanje kotača, spuštanje te još jedno podizanje do srednjeg položaja ili osnovnog položaja kada je vozilo u mirovanju. Sve drugo upozorava na neispravnost amortizera.

Uloga je amortizera održavati stalni kontakt kotača s podlogom jer u protivnom se vozilo zanosi i izlijeće s ceste, bez obzira na kvalitetu i stanje guma. Uočite li pretjerano ljuljanje vozila, zanošenje u zavojima, poskakivanje svjetala, nestabilnost pri udaru bočnog vjetra te neravnomjernu istrošenost guma, vrlo vjerojatno su amortizeri istrošeni, odnosno neispravni.

Dodatna je opasnost istrošenih amortizera to što je produljen put kočenja i ranije se pojavi vodeni klin ili popularno zvan 'aquaplaning'. Uočite li ulje na tijelu amortizera, to je sigurno znak da je potrebno zamijeniti amortizere i bez stručnog pregleda.

Amortizeri imaju generalno dvogodišnje jamstvo, s iznimkom amortizera Monroe Reflex koji ima petogodišnje jamstvo, ali treba znati da se jamstvo na sam proizvod ne odnosi i na elemente u okolini koji moraju biti ispravni jer u protivnome nisu ispunjeni preduvjeti za dugotrajan rad. Amortizeri se uvijek mijenjaju u paru.

---

Posjetite: autokreso.hr

Komentari

Napiši komentar

Prijavite se



Prijava preko facebooka

Pogledaj sve komentare

Powered by AdminMax v6 © 2005-2018 by Internet Softver Design by WEB Marketing